Dün kontrolüm vardı normalde 9+2 olması gerekiyordu ama 7+6 da kalbi durmuş. Çok üzgünüm 😥 içim yanıyor gibi hissediyorum
4 yıldır istiyorduk aşılama vs. Denedik olmadı tüp bebek ile gebelik olmuştu 😥 kalbi durmuş 2 tane daha embriyom var 2 ay sonra onlar tranfer edilebilirmiş doktorum öyle dedi. Bu şekilde yaşayıp tekrar gebe kalan var mı?
Dua eder misiniz benim için 😥