Ben bugün anestezisiz çekildim ama öldüm resmen benim çok ağrım oldu ağladım bayılınca sandım hala yürümekte zorlanıyorum eşimin desteğiyle bir duş aldım o rahatlattı ama ağrılar devam ediyor ben ilk defa çektirdim korkarak gittim ve birdaha olsa çektiremem yada anestezili çekilirim çok kötüydü 🙁😢