babygirl02 ozlemsn benim akşam çok sancım oldu kandil günüydü eşimin ailesine benim aileme gitmekte çok zorlandım
Tosbalak ozlemsn ben anestezili yaptırmıştım hiçbir ağrım olmadı ertesi gün hayatıma dönebildim çokta bir kanamam olmamıştı hsg de bir sorun yoktu benimkinde
Eda42_ ozlemsn Anladım canım sağol bende yarın gideceğim bakalım hangi gün verilecek inşallah ağrısız geçer