Murff Ben eylül ayında kürtaj oldum boş gebelik geçirdim 7+1 haftalık hamileyim şuan 6+5 haftalıkken doktora gittim kese var ama bebeği göremiyorum dedi on gün sonra tekrar gidicem boş gebelikten tekrar şüpheleniyoruz😔
Eda42_ orkidemm_ Çok geçmiş olsun canım şimdi ne yapacaksın tüp Bebek mi başlayacaksin bu boş gebelik kan pıhtılaşma ile ilgili sanmıyorum sen de öyle birşey varmıydi iğne hap birşey kullandin mi
orkidemm_ Eda42_ yok canım tüp bebeklik birşey yok dedi doktor bana dış gebeliğim zaten tüpümün darlığından oldu yanlış yerleşim vs ben corasprin kullanıyordum