Esra-4151 İnşallah korktuğunuz gibi olmaz Rabbim hakkında hayırlısını versin bizler dua ediyoruz elimizden geleni yapıyoruz ama zor bir süreç çünkü biliyorum doktordan geldim boş gebelik olabilir dedi eşim ile birlikte gitmiştik eve hiç konuşmadan geldik o bir yerde ben bir yerde ağladın o gün dua ettim ama kısmet olmadı demek ki hayırlı sağlıklı değilmiş dedim şimdi inşallah hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip olur diye umudum var elhamdülillah Rabbime sığındım olacak inanıyorum Amin amin 🤲🏻🤲🏻