36 haftaya doğru gidiyorum. Aslında doktorumla da konuşmuştuk. Ben yapı olarak biraz telaşlı ve acı, ağrıyı yoğun yaşayan bir insanım. Kan falan tutuyor mesela beni. Baygınlık geçirdiğim oluyor tansiyon düşmesiyle. Diş ağrısına dayanamayıp bayıldığımı biliyorum. Doktora bunları anlattığımda senin gibileri genelde sezaryen yapıyoruz dedi. Tamam dedim kafamda da oturtmuştum ama son birkaç gündür niyeyse sezaryen çok korkunç gelmeye başladı.
Vajinal doğum desen o en başından beri korkunç geliyor. İkisinde de sonunda ne kadar etkileneceğim belli değil. Bi arkadaşım vajinal doğumda totosuna kadar yırtılmıştı mesela büyük travmaları var.
Ya da sancı gelecek mi, açıklık ilerleyecek mi bir sürü belirsizlik.
Sezaryene bakınca daha komplikasyonsuz geliyor ama onun da sonrası beni korkutuyor.
Herkesin hikayesi farklı tabii ki. Sona yaklaştıkça kafam daha da karışıyor.
Bu arada öncesinde iki düşüğüm de var. Doktor bebeği de tehlikeye atmamak adına sezaryen de seçebilirsin tabii ki düşüklerin de var diyor. Bu saatte bile kalktım bunu düşünüyorum.
Sezaryen olup da iyi ki oldum diyen var mı onu da merak ediyorum 🥺