zlemYeilyeniceTop SerpilPalaAkta serpil aynıyız mayıs başı erkek hayırlısıyla 17 haftalığım ben siz kaç haftalıksınız benim hesapta biraz sorun var galiba ultrason ilerde çıkıyo doktorda ultrasona göre bakıcaz dedi bende öyle diyorum😊
VolkanTubaSuna Nilinannesi benimde 1 Mayıs ama bakalım kızçem erken de gelebilir 15 Nisa’ndan sonra beklicez sesi doktorum
Fadiiiik Nilinannesi hemen arkandan 2.mayıs ben geliyom inşallah 😊 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🙏
Elif hjertemami bana da doktorum doğum 18 mayıs dedı ama ben 11 haftalığım acaba yanlış mı hesapladı 🤔
AsiaAisa Mrb mrb yeni katıldım aranıza , bende 26 mayıs Doğum dedi doktorumuz bu arada kaç kg algınız şimdiye kadar ?
ygmr AsiaAisa merhaba cnm.benimde.27 mayis 4 5lilo falan aldim.sanirim cok aldim.ben uc ayda anlayamadim.cok yiyorum ama istahim.cok.ve bulantim cok olmadi yiyebildim
Minnosunannesi Figen benimde ya ama şişkinlik mi bebişten mi anlamadım 😍 bu kadar erken çıkmaz herhalde kiloda almadım çünkü
Minnak Bende 16 mayıs dedi doktor bakalım valla karnım çıkmaya başladı benim yaaaa sağlıkla kucağımıza alalım da kızlar 🙏🏽🙏🏽
TugbaKE Busraaaa bizede kız dedi bacak arası belliydi ama hazırlık yapma dedi yrn gitcektik salı günü gitcez