Yildiz-Demir evet ben de aynı haftadayım normal. Ama NORMAL lafına aşırı sinir oluyorum. Eşime diyorum ki midem bulanıyor, o bana diyor ki NORMAL. Diyorum ki başım dönüyor, diyor ki NORMAL. Yaaaa evet tamam hamilelikte her şey NORMAL ama sinirrrrrrrrr oluyorum bu lafa