Bir hafta boyunca bel ağrısından yattım bildiğiniz hasta oldum. Üşüme, titreme covid mi oldum dedim. İnanılmaz gergindim canım bir sey yapmak istemiyordu. Kasıklarım ağrıyordu ( regl belirtisi olarak düşündüm). Aşırı koku hassasiyeti oldu. 2 gün reglim gecikti rutin kontrolde betaya da bakalım dedik 1108 falandı ☺️