Reglden 6 gün önce göğüs uçlarım çok kötü sızladı yandım resmen. İç çamaşırı giyemedim. Göğüs ucu bantlarıyla göğüslerimi bantladım bir şey değmesin diye. Adet olacağımda bile göğsüm ağırmaz o kadar. Zaten o gün hemen anladım ben kesin hamileyim diye ama bekledim 3 gün kala erken gebelik testinde çizgi gördüm. Birde kıyma çıkardım buzluktan bana bozulmuş gibi koktu kaldırdım kenara koydum sonra dolaptaki taze yoğurt çok iğrenç koktu. Eşim gelince koklattım hiçbirinde sorun olmadığını söyledi. Birde ara ara kasıklarımı batma tarzı ağrı giriyordu. Hepsini not almıştım benim belirtilerim bunlardı.