TuseeemZ yasen1 hattımı değiştirdim hala geçemedim diğer hatta o yüzden arama yapamıyorum yoksa hastaneyi arardım çıkmıştır eminim ama sisteme geç düşüyormuş
TuseeemZ GEBES3 reglme 12 gün kala yaptım silik çıktı kan verdim negatif çıktı ama şimdi 10 gün geçti reglm
GEBES3 TuseeemZ inşallah vardır 12 gün kala çok erken sonra bi daha bi baksaymışsınız keşke heyecanlı bi bekleyiş
TuseeemZ GEBES3 evet hiç bir belirti yoktu zaten ben elimde test olduğu için öylesine yapmıştım ama sonra kan da negatif çıkınca test bozuktur diye düşündüm
TuseeemZ Alyadnz33 İnşallah öyleyimdirrr 3 senedir bekliyorumm bir çok negatif gördüm hiç bir sorun olmamasına rağmen aşılama bile tutmadı 🥲
Nilasya12 TuseeemZ Allah gönlünüze göre versin güzel sonuçlar alırsınız inşallah heyecanlandım adınıza ☺️🙏🏻🙏🏻
OmerNfs TuseeemZ ahhh canımmm ben 14yıl bekledim ve ilk günden beri sıfır korunma rabbim kucağını doldursun 🤲 pozitif haberini duyalım 🤲🤲🤲sakın olumsuz asla ve asla düşünme ♥️♥️🫂🫂