Alvn3946 ayalltsc bat 25 26 normalde yarın sabah yapıcaktım ama bugün test alamadım onun için Perşembe sabahı yapıcam geçen pazar günü yapmıştım negatifti inşallah pozitife döner
Alya05 ayalltsc reglime 5 gün var ama test yapmayacam hep stres ve düşünce oluyor varsa vardır yoksada kısmet diyelim. Gecikirse kanla öğrenirim artık. Ama hep adet günüm yaklaşımda gebelik şüphesi oluyor gibi psikolojikmen galiba :)
Nilasya12 ayalltsc 9 gün var daha beklemem lazım yaparsam negatif çıkar 😬😬😬 inşallah herkesin gönlünden geçen olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
sevgibeybi ayalltsc bat 30 yaptım negatif☺️ test yapmayayım kendimi tutayım diyince stres oluyorum. O yüzden test yapmaya karar verdim. Günü kurtarıyorum 😂😂 garip bi bel ağrım var bi de sanki adetim daha erken olacak gibi hissediyorum
Alvn3946 ayalltsc iştahımın açılması hariç hiçbir belirtim yok ilk hamileliğimdede bat’a bir hafta kala iştahım çok açılmıştı onda hamile olduğumu farkettim şuan bu kadar iştahlı olmam hamilelikten mi onu bilmiyorum
Alya05 ayalltsc test yapmamak en iyisi sonsa silik bile çıksa buraya atarız varmı diye hahahahahhaha sonra hepsi diyecek kan verin 😁😁 Şuan midem bulanıyor hamile olabilirliyim 😅
ayalltsc Alya05 benimde hic belirtim yok hafif göğüs hasaslaşması başladı 1-2 gündür 😂 anladımmm hayırlısı olsun zaten oldu dediğin an olmaz unmadığın zamanda olur ya 😂
ikimelekannesi___ Alya05 valla benim kendimden en emin olduğun ay oldu hala inanamıyoruz eşimle bana çok süpriz oldu pek keyifle karşılayamadım ama çok şükür şimdilik alıştım Allah size de nasip etsin 🥰❤️
ayalltsc Alvn3946 bu iştah açılması bendede var bunun bi belirti olduğunu bilmiyodum inşallah hamilesindir 🙂↔️
Ayseee34 Alvn3946 o kadar aç hissediyorum ki kendimi asla doymuyorum ama adete çok var daha bat 3 Şubat içimde bu kadar kısa sürede bir canavar beslenmesine göre galiba benim açlığım 😂😂😂