Zeysel76-05 aaa bana anlatırmısın süreci bende damla hocadaym yarın sonkes aneztezi gorcek 24ü sezeryan olcam bnde memnunum ama dogum yapmadım süreç nasıl sondayı uyusuncamı takıyorlar bide serum agrı kesici işe yarıyormu ? Kum yorbası yada karna basma olayı nasıl bana anlatırmsn ilk dogumu. Baska hastanedydı doktorum emeklı oldu o cok guzel geömişti amlyt falan karna basm olayı olmamıştı bunda cok merk edıyorum