Kuzey2 Atakent cihan da yaptım 1.. dogumumu.cok memnundum bu ikinci bebeğim yine orada düşünüyorum Dr da Betül ya da Seval den çok memnunum suanlik ikisine de 1 kere gittim karar verip artık orada devam edecek sanırım
Sezeryan bu arada buda sezeryan olacak genel anestezi alıyorum