Sila41_ şöyle rutin kontrolde nstde sancı çıktı ve yatırım yapıldı yaklaşık 1hafta ilgi ve alakaları konusunda hiç sorun yaşamadım gerek güler yuzleri gerek yemek temizlik otel odasında tatilde gibiydim hemen ciger geliştirdiler vuruldu nst sürekli bağlanıyor her sancı çıktığında müdahale ediyorlardı 1 hafta sonunda sancılar düzeldi derken taburcu oldum birazda kendi rizamla çünkü evde beni bekleyen minik oğlum daha fazla durmuyordu ama akşamına suyum geldi sezeryanla doğum yaptım çünkü ilk gebeligimde sezeryanla olmuştu yanlız doğuma genelde o gece kim nobetciyle o bakıyor acil durumlarda 36 37 haftalık olduğunuzda sezeryanla size 39 haftaya gün veriyorlar normal doğumda kim varsa zaten genelde doktorlar acil durumlarda bakıyor asistanlar oluyor hep ama ben bir sorun yaşamadım hepsi gayet ilgili ve bilgiliydi odalar iki kişilik yanınızda bir bayan kalabiliyor normal doğumda 1 sezeryanla 2gece kalıyorsunuz tam olarak ne sormak isterseniz yardımcı olurum