akifsare44aob benim bebeğim hareketlerini hissettiğim için gitmedim hastaneye uyudum şimdi tekmelerine uyandım ağrılarım hala geçmemiş ama bekliyorum ben de annemle ve kayınvalidemle konuştum gece panik yapma bekle hareketleri hissediyorsan bol dinlenip bekle sancıların şiddetlenince gidersin hastaneye dediler. Eğer sen hareketlerde azalma var diyosan bugün bi acile git nst çeksinler kuzum bide bu büyük tuvalet ihtiyacı hissi sık idrara çıkma hepsi doğum belirtisi