36+2deyim bugün iyiydim ama akşam çok şiddetli baskı hissettim dışardaydım eve zor geldim tuvalete gittim rahatlarım diye ama geçmedi uyursam geçer dedim uyudum geçmedi adım atamıyorum karnımda hafif sıkışmalar oluyor belimde popomda ağrılar var nefesim kesiliyor gibi oluyor. Ne yapmalıyım ?