beyzatrl kesinlikle ihtiyacınız olur, herkeste yan etki yapmaz ama siz yine de için , ben sezeryan yerimin ağrısını unuttum başımın ağrısından, hemşirelere ağladım yalvardım ağrı kesici vurun diye, eve geldikten 1 gün sonra da acillik oldum,insanlar sezeryan ağrısından korkuyor ama beni zorlamadı dikişlerim, başımın ağrısından yürüyemiyordum, uzandığımda geçiyordu oturduğumda çoğalıyordu acilde yatıralım seni dediler istemedim, hap verdiler bol bol kahve iç dediler ikisini ihmal etmeyince geçti ama gecene kadar öldüm bittim, siz erken davranın, belki sizde hiç olmaz arkadaşımda çok çok az olmuştu ama onun da dikişleri zorladı, yani kişiden kişiye değişiyor hiç korkmayın Allah kolaylığını veriyor hepsi de geçiyor her şeyin çözümü var, kokrun diye de yazmadım kusura bakmayın sadece erken önlem alın ki benim gibi ağrı çekmeyin istedim 🥹🫶🏻