Minikbebis1 Minnos-annesi canım benim, üzüldüm senin için ama emin ol ki şu bir gerçek eğer gebelik devam etmiyor ise sağlıksız bir gebeliktir ileride daha da üzülme diye rabbim şimdi sınıyor seni ,emin ol daha fazla mutlu olacağın günler var
Minnos-annesi Minikbebis1 doğru söylüyorsun böyle kısmetmiş bi kızımız var zaten rabbim anne baba olmak isteyip olamayanlara nasip etsin 🙏
Minnos-annesi Minikbebis1 ay şimdide değer 397ye fırladı dr şok oldu napcanı bilemedi iyide demedi ama beklemiyordum dedi🙂↔️
Gencanne06 Minnos-annesi benimde 21 Ocak 199 23 Ocak 238 beklediğimiz değerde yükselmemiş ama 2 gün sonra tekrar ver dedi bişey söylemem için erken her insan da artış farklı olur dedi vücuttta daha önce geçirilmiş enfeksiyonun bile etkisi oluyormuş hakkımızda hayırlısı olsun 🌸
Minnos-annesi Gencanne06 nasip diyorum artık zaten ikinciyi düşünmüyordum sürpriz oldu tam ikinci fikrine ısındım bu seferde böyle oldu nasip kısmet hakkımızda🙏
hemsireblog1 Minikbebis1 üç tane doktora gittim. Hiçbiri beta bakmadı tekrardan bir kere bakılmış betayla ilerledik