megu777 doğru olan bu canım benim kendi doktorum söyledi bebek sağlıklı diyebilmek geniş bir ifade içeriyor olabilir ama düşük ve artmayan değer her zaman boş gebeliktir düşürürler ama artan değer iyidir boş gebelik olmadığını söyler,tabiki tamamen sağlıklı diyebilmek için tam doktor kontrolleri ve kan testleri iyidir ama biz beta üzerinden konuşuyoruz ,benimde çok tanıdığım var betası ilk düşük çıktı yükselmedi mesela 149 idi sonra yükselmedi boş gebelik,79 çıkıp da yükselmeyen boş gebelik burada kimse bostan bilgi vermiyor tabiki de vermesin zaten çünkü herkes yanlış bilgi verirse anneler ne yapacağını bilemez