Htcsnmtn Kizlar bişey sorcam bu su gelmesi herkese bardaktan boşalıncasina mi gelir sızıntı şeklinde de olabilir mi benim iki gündür akıntım su gibi yani peçete ıslanmış gibi duruyor akıntı mi su mi anlayamıyorum
gulcineray Htcsnmtn o durum bendede var doktor suyuma bakti gayet yerinde dedi(dün). Akıntı olabilir bebis baski yapıyormuş büyüdükçe akıntıda coğalirmis. Yinede aklinizda kalmasin soyleyin doktorunuza
gulcineray Htcsnmtn ben 39+5 oldum. Ne sancım var ne nisan geldi. Vajinada batma var sadece geceden beri. Onun disinda doktorum pazartesiye kadar bekleyelim dedi. Gelmezse suni sanci onuda kabul etmicem sezeryana geceriz buyuk ihtimal :) yoksa oglanin gelecegi yokk 😇
Htcsnmtn gulcineray özele gidiyorsunuz o zaman devlette maalesef bekliyoruz kendi gelmesini sezeryan alternatif i yok zorunlu olmadıkça
Htcsnmtn gulcineray bende pazartesi gittim suyu iyi dedi ama bu hiç akıntı gibi değil su gibi olunca tedirgin oluyorum peçete ıslanıp iç çamaşıri da ıslatıyor
gulcineray Htcsnmtn yok ben devlet hastanesine gidiyorum. Ben kendim normal istedigimden simdilik bekliyoruz. Yoksa bebek iri cikti benim 4200 kg gecerse sezeryan demisti kendisi. Ve 4200 kg suanda pazarteiye sure verdi herhangi bi suyum filan gelirse diye. Gelmezse sezeryan olcaz buyuk ihtimal
gulcineray Htcsnmtn son haftalarda normal bence ya benimde oyle suan zaten. Isiyorum gibi hissediyorum hatta bakiyorum normal akinti yani