br2023 1mavi1mor Orası da öyle ama 40ımdan sonra 1 kere oldum hatta hemen sonra oldum daha da olmadm. 4 aydır olmadm ve bişi yok yumurtlama olmadığı için herhalde gebelik olmaz diye düşünüyorum☹️
br2023 Plakkafa_ Eşim Öldürsen kullanmaz benim korunmami da istemiyor ama artk bisiler yapaym diyorum çünkü piskolojim bozuldu
1mavi1mor br2023 benimde öyle olmuştu. 40 çıktı adet oldum. Sonra 6 olmadım. Ama hep dikkat ettik yani 🙈
Cosimaniehaus br2023 doktorum bana emzirme döneminde cerazette diye bir hap önermişti. Sütü de arttırma etkisi var demişti hatta.
br2023 Plakkafa_ Anlayış yok çocuk seviyorum olsun gene diyor ve korunmak günahmş çok çocuk olsa bakmayıp sevgi ilgi vermezsek de günah diyorum yok🤦🏻♀️
br2023 Canmoms3 Doktora danştm aslnda 6 aya kdr bişi kullanamazsn zatn süt koruyor emzirince bilmem hormon fln ne oluyor dedi sonrası için de 3 aylık iğneler önerdi