Feyzoss yok benim doğum yapacağım hastane öyle değil maalesef belli bir kotası varmış sondada idrar o kadar dolmadan çıkmıyor. Serklaj oldum nredeyse 12 saat kaldı sonda. Ve koridorda doğum yapmış ve gecelikle elinde sondali dolaşan kişiler çok vardi 🥲 ilk doğumumda spinal etkisi geçtiği zaman sonda çıkmıştı üstümü giyinmistim ama burası öyle değil 🥲