Mrvsmt2502 Bebito-ve-annesi vajinal usg ile daha net görülür her şey ölçümler daha kolay alınır illaki yanılma payı vardır ama nor al usg ye göre daha az
TwinsAndBeren Bebito-ve-annesi ben 6 haftalıkken normal usg den bir şey göremedi vajinal ultrason ile ikiz olduğunu gördü yani olsaydı görebilirdi diye düşünüyorum inşallah gönlünüzce olur
Gzde4507 Ben 9 haftalık iken gitmiştim. İki keseyide kalp atışlarını da duymuştum.(daha öncesinde gitmedim ilk gittiğim de gördüm)
Gkce27 Bebito-ve-annesi alttan görünmesi lazım ama olma ihtimali var ki doktor 10 gün sonra bakalım demiş