Arkadaşlar 6+2 de doktora gittim bana ikiz olduğunu soyledi 3 gün sonra başka yerde devlet hastanesi ne gittim doktor tek bebek goruyorum dedi kalp atışını açtı kısa süre sonra biraz daha diğerini aradı biraz o da şüpheye düştü alttan muayene kabul etmedim benim ultrason iyi değil dedi yarın diğer doktora ultrason a görün dedi ama ben panik oldum halbuki diğer hastahane de doktor kalp atış ritmine kadar göstermişti neresi hata yaptı yaşayan var mı bu durumu yardım lütfen