Kızlar ben en son 17 aralıkta gittim doktor bana bi ay sonra gel dedi. Yani 17 ocakta gitmem gerekiyor du
Ben 4 şubat gibi gitmeyi düşünüyorum sizce
Ozaman 35 e yakın oluyorum nst falan girecem.
Erken gitsem iki hafta sonra tekrar çağıracak muane ücreti tekrar vercem.
Sizce biraz geç gitsem bişi olur mu?
Eğer ağrım vs yoksa