TKumsall bende de kapak yetmezligine bagli tasikardi var, beloc kullanıyordum 5-6 yıldır. kendim de koroner yogun bakım hemsiresi oldugum icin hastanede sıkı takıp ediliyordum simdi 6 haftalık gebeyim ve ilk 10 hafta hem kardiyologum hem de kadın dogumcum beloc’u kullanmamı istemedi. ilaca alıskın oldugum icin zorluk cekiyorum malesef sureklı basım agriyo, salondan mutfaga gitsem tasikardim azıyor resmen. 10.haftaya gelince tekrar baslayacağız ilaca sag salim o gunu gorebilirsek🥲