Civcivimmbenim doktora yazdım ve foto gönderdim yenidoğan da olabilir normal dedi. Hergun yıka ve nemlendir dedi birde. Bugun sağlık ocaginada sordum onlarda aynısını dedi. Ama ben çok üzülüyorum ya
Küçücük bebekte bir sürü sivilce gibi. İnsallah geçer 😢