Civcivimmbenim benim bebistede yüzünde oluştu kırmızı sivilce gibi. Dün doktora yazdım yenidoğan da olur hiç birsey yapmayin sadece nemlendirin dedi. Fazlada giydirmiyorum ben, evin isisi 22-24 derece arasında isilik olma ihtimali yok yani. Yeni doğanlarda olabiliyormus canım, hergun yıkayıp nemlendir zamanla geçer ins