Orakci07 fairytale07 malesef önümüzdeki hafta kontrolüm karnımın asagı düştüğünü söylüyor gören herkes buda benı korkutuyor açıkçası
fairytale07 Orakci07 ama zaten bu haftalarda karın aşağıya düşmeye başlıyor diye biliyorum ben gerçi doktor daha iyi bilir siz kimseyi dinlemeyin dua edelim bol bol vaktinde saatinde gelsinler diye
Poyrazefeoz Orakci07 sorma aynı sebeplerden hep erken doğurcam diye bekledim resmen yürütmeyen ağrılarım oluyordu stres yapıyordum dikkat et dınlen sadece bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Poyrazefeoz Orakci07 37+2 oldum 3 şubat sezeryan tarihim dışarıda çok durduğum zaman yürüyünce ağrım artıyor hala doktor da iş yapma bol bol dınlen dedi tabi bende dinlenerek mecbur iş yapmaya devam ediyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür
fairytale07 Poyrazefeoz sizin az kalmış sağlıkla alın kucağınıza sizde bizde 🥹 doğum sonrası buraya güzel hikayenizi anlatırsınız inşallah 🤲🏻