Tugba2794 Kainat66 yok hayır hıc bır sorun yasamadım bebek hareketlerı de normaldi kendımde de bır sıkıntı görmedım sadece kolum bır kac gun acıdı ve gectı
Tugba2794 Kainat66 içinizi ferah tutun kolumuz cok acır agrırsa hafıf buz tutun ıyı gelıyor parol yutarsınız bır de
eylulll-98 Burcuozd35 evet canım serklajlıydım. 18+2’de oldum, 26+2’de doğum yaptım. Suyum geldiği için