Kainat66 merhaba önceki gebelıgımde bağlı oldugum saglık ocagınım ekranına hamılelık durumum düşmemıs ben de bununla alakalı cagrılcagımı falan bilmiyordum cevremde hamıle olan hıc kımse yoktu o dönem böyle bır durum yasamıstım dolayısıyla ılk bebegıme hamıleyken tetanoz asısı olmadan dogum yaptım cokta tedırgın oldum cunku bu gibi seylere dikkat eden biriyim , 2. Gebelıkte hemen kendım gıdıp haber verdım hamıle oldugumu ilk yasadıgım durumu anlattım ve yıne ekranlarına dusmemıs🤷🏼♀️ bu defa 2 doz tetanoz asısı oldum .