seyma0661 zynpknt ben yedim ya o şekilde not düşerseniz yardımcı olurlar zaten aşırı kalın köfte koymuyolar pişmiş oluyor hemen
zynpknt seyma0661 ya burası steakhouse kendileri dana etinden yapıyorlar o yüzden biraz şey oldum mc donals falan evet pişmiş oluyor ama orlara pek güvenemiyorum
zynpknt kahvesever__ valla söyledim bakalım özellikle hamileyim çok pişirin dedim inşallah öyle gelir
Talentedmom zynpknt ya da biri yapabilirse çok iyi olur dışardakilerde ne eti olduğu belli değil hele ki yeşillikleri nasıl yıkıyorlar bilmiyoruz çok temiz olması lazım
Aise2861 zynpknt benimde canım çok çekince yedim :)) çiğ köfte de çekti onu da yedim 😅 şükür bir şeyimiz yok şuan ama sürekli yememek kaydıyla yenir bence 🤭
zynpknt @seyma0661 @Aise2861 @2cocuk2kopek @esca344 @Ebru_ebru @Hairdress @dygsss hepinize çok teşekkürler ve afiyet olsun yedim valla gayet güzel pişmişti 😂😂