2cocukluana_ Meryoss inşallah bizim de kuveze alinmaz kontrolum yapıldı sancım çıkmadı ama kasılmalarım çok fazla ciğer geliştirici olacağım bugün Rabbim yardımsi olsun herkesin
2cocukluana_ Bir bol parmak açıklık var dediler nstde sancım çıkmadı ama sabah 10dan beri 4 5 dkikada bir karnım taş gibi oluyor çok canımı yakıyor
2cocukluana_ keyfimin-kahyasi-misin otursam da yatsam da gezinsem de 4 5 dkika hiç sasmadi bugün ciğer geliştirici uyku yaptı biraz uzandım şimdilik iyiyim bakalım sabah nasıl olucam bilmiyorum kasılma sıklığı azaldı gibi
Meryoss 2cocukluana_ ben pek bişey anlamamıştım canım strestten yatış yapmıştı çünkü doktorum 4 saatte bir nst çekiliyordu serumlar falan pek uyuyamamistim hastanede
2cocukluana_ Meryoss anladımm bakalım son 4 5 saattir maşallah iyiyim kasılmalarım azaldı inşallah gününü bekler benim bebeğim
2cocukluana_ Irem198 gereken herşey yapıldı sanırım sancım da çıkmadı ama şuan iyiyim gibiyim azaldı yani çok şükür
Irem198 2cocukluana_ çok yorma kendini canım ben 36+2 de doğum yapmıştım bu kasilmalardan korkutmak istemem💖 2 cm acilmam vardı normal olmadı ama sezeryan olmuştum o gün