Meryoss benim de rahmim kalp şeklinde 2.gebeligim ilk dogumum 40+3 de oldu normal yaptım bunda da normal olmasını çok istiyorum ilkinde hiç böyle ağrılarım olmamıştı ve üzerinden 5 sene geçti unutmuşum hamileliği ne yapacağımı bilemedim hala devam ediyor kasılması bebeğin eşimle gidicez bakalım korkmak da istemiyorum