beyzaao canim benim 3 buçuk sene önceydi kizim 41 haftalikken geldi o da suni sanciyla önce belimden beri sancilar başladi sonra pat dedi bişey patladi tuvallete gittim baktim ki nişanim patlamiş ayni senin dediğin gibi sonra hemşireye gittim ntsye bağladi sancilarim vardi ama düzenli değildi ve 3 cm aciklik vardi yani akşam 23:02 de başladi sabah 08:31 de kizim normal doğdu