Canım oncelikle sabır gerektiren bir durum ben de ilk gebeligimi kaybettim 7 ay sonra tekrar hamile kaldım. Kendini çok strese sokma o da çok etkiliyor. Ben de düşünmüştüm bir daha olmaz mı acaba diye ama tamamen bosverdigim hiç beklemedigim anda oldu çok şükür. Bugün evliliğimin 1. Yıldönümü ve cinsiyeti öğrendik akşam pasta kesip öğreneceğiz 1. Yıl hediyesi bu şekilde oldu. Umudunu kaybetme inşallah sağlıkla en kısa sürede hayırlı haberler alırsın 🙏🏼