ayyuzlu99 Sana bir örnek vereyim ortada hiç bir neden yokken eşimden ikinci çocuğum olmadı. Bir tane vardı halbuki nasıl olmazdı. Denedik, hormonlar iyi, Rahim iyi, sperm durumu iyi peki sorun ne? Yok. Ben senin gibi karamsarlığa düştüm ve tamamen umudumu kestim. Benim çocuğumun olması imkansız artık dedim yaş 38 ve 4 koca yıl beklemişiz. Bir gün dra gittim bana vitamin vermişti sonra senden bir smear alıp ultrason bakalım dedi. Ultrasonda sol tarafında bişey var kist olabilir ilaçlı ultrasona gel dedi. Ben eve geldim ağla ağla. Sonra o ay 3 gün günüm geçti. Ben dedim ki ya menapoza giriyorum ya da kistten. Eltim bendeydi onla paylaşmıştım gebelik testi almış gelmiş. Eşime de yapıcam ama sakın umutlanma çünkü yok dedim hatta çok emindim. Çubuğu teste bastırınca o ikinci çizgi belirdi ya ben şoka girdim asla inanamadım. Delirmiş gibi sevinç göz yaşları döktük. O dr un tanımlayamadığı cisim bebek iş meğer. Çok uzun yazdım fakat konunun özü şu en umudunu kestiğin anda bile öyle bir şaşırtır ki rabbim seni tüm beklediğin günler için şükredersin. Asla umudunu kesme mutlaka olacak