Angel23 ayy sakın araştırmaya gitme. Aşırı kalabalık ve çok pisss. Ben bir kere gittim ve arkama bakmadan resmen kaçtım. Şuanda yaşam hastanesinde zehra hocaya gidiyorum. Her şeyi güzelce anlatıp açıklıyor, sorularına açıklayıcı cevaplar veriyor memnunum