Gizemyc Batmanda dünya hastanesine hasine hocaya gidiyorduk fakat son dönemimiz yaklaştıkça pekte memnun kalmamaya başladık. Önerebileceğiniz iyi bir doktor, hastane var mı??
Hilalbaylug Gizemyc ben gitmedim ama çevrem hep Mahmut hocayı söylüyor dünya Hastanesi’nde o benim gittiğim yaşam hastanesi güneş hoca çok iyi bir doktor tavsiye ederim ikinci gebeliğim ondayim
Esraa00 Gizemyc Ercan Kayacan a gidiyorum Yaşam hastanesinde Kenan Hoca çok iyi Devlette Halit Ataç Çok doktor gezdim Medikalde de Kemal hoca iyi geri kalanlar bilmiyorum
Nuray2134 Gizemyc eğitim araştırma da Erhan okuyan var çok iyi deniliyor. Bende oraya gitmeyi düşünüyorum. Bı araştırın derim.
Ballisutt27 Gizemyc Canım Hasine hoca ile ilgili şikayetin neydi? Ben Yusuf hocaya gittim 6.aya kadar sonra Hasine hocaya devam ettim
esra34_ Eğitim araştırma hastanesinde kürtaj oldum çok memnun kaldım neden özelde yapıyorsun ki doğumu
MkalpR esra34_ devlet hastanelerinde muameleleri çok kötü diye duydum Bir tanıdığım doğum yaptı orda ağrıları olmasına rağmen ağrı kesici vermiyorlarmis
Gizemyc @esra34_ eşimin tayin durumu nedeniyle buraya yerleştik. Kulaktan duymalarla oraya başladık başta memnunduk farklı yerlere gerek yok duymadın. Ama araştırma hastanesinde de şu sıra emre hocanın adını çok duyar oldum. 34+4 teyim ve kafam çok karıştı doktor konusunda
esra34_ Gizemyc Kürt dışında Mete hoca vardı hocayı ben de pek çok beğenmedim ama kürtaja girenler hemşireler aşırı iyilerdi biz kendi yabancı hissetmedim bildiğin
esra34_ MkalpR hayır canım bebek riske girmedi sürece hiç bir devlet hastanesi isteğe göre sezeryanla almıyorlar ben İstanbul’da normal doğum yaptım son evre’deydim artık yalvardım ne olur dayanamıyorum artık sezeryanı alın diye bebek riske girmediği sürece nebiz ne başka devlet hastanesi asla sezeryana istek üzerine almaz demişti ebe
MkalpR esra34_ işte bu yüzden devlet hastanesine gidemiyorum doğum için Ben normal doğum dan çok korkuyorum sezeryan istiyorum ama devlet de direk almıyor sezeryana özel hastane de çok fazla istiyor çok kararsız kaldım ne yapacağımı bilmiyorum 😓
esra34_ MkalpR İnan sadece son yarım saati çok zordu 8 santime gelince böyle gerçekten zorlanıyorsun 7-8 santime kadar bile adet ağrısı gibi sadece daha sık tutup bırakıyor tutup bırakıyor 8 santimden sonra biraz zorluyor o da vücutta ağrılarla beraber katıldığı için hem biraz yoruluyorsun ya o biraz daha böyle ağır basıyor insanlar o yüzden zor zor diyor ben şu an dua ediyorum İnşallah yine tekrar normal doğum yapabilirim diye 9 da çatala aldilar 3 ıkınma da doğdu Bebek
esra34_ MkalpR hatta sana şöyle bir şey desem inanır mısın Sabah 4.17′de az bir şekilde suyum geldi duş aldım bir şeyler yedim çay demledim makyaj yaptım hastaneye gittik sonra ağrım 3 dakika 1′e düşünce 6 cm açılma var dedi 6 santim ne demek 2 saat olmadı hastanede bebek doğdu zaten 6 santim açılmaya rağmen makyaj yapabiliyorsak biz kadınlar her şeyi yapabilir
MkalpR İşte herkesin doğumu farklı olduğu için ya benimki kötü olursa ben acıya dayanaklı değilim o yüzden dayanamam o sancılara devlet hastanesinden de çok korkuyorum
MkalpR Ballisutt27 ben şu an midyatta kaliyorum burdaki devlet hastanesine kontrollere gidiyorum ama doğumu batman da yapacam Allah kısmet ederse
Angel23 Gizemyc ben 2023te batman yaşam hastanesinde doğum yaptım güneş hoca şimdi tekrardan geleyim ona yine düşünüyorum da şuan özelde fiyatları fazla gibi geliyor eğitim araştırmada memnun kalan iyi olan doktor arıyorum bende
Gizemyc Angel23 ayy sakın araştırmaya gitme. Aşırı kalabalık ve çok pisss. Ben bir kere gittim ve arkama bakmadan resmen kaçtım. Şuanda yaşam hastanesinde zehra hocaya gidiyorum. Her şeyi güzelce anlatıp açıklıyor, sorularına açıklayıcı cevaplar veriyor memnunum