Dyguuu59 Leyla_aa canım adet görmeden kanaman olmadan mı tekrar hamile kaldın bende 2 gün önce kimyasal geçirdim halen kanamam yok bilgi verirmisin süreç hakkında lütfen
Leyla_aa Dyguuu59 kimyasal gebelik kanamayla sonlandı zaten tıpkı adet gibi 5 gün sürdü sonra ki ay tekrar adet olmadan hamile olduğumu öğrendim
Hizliveofkeli Doktorum bana korunmana gerek yok demişti. Aralıkta kimyasal geçirdim. 2 aydır da deniyoruz olmuyor ne yazık ki.
Glsrnergl Ozgeacr hemen bir ay sonra hamile kldim ama arkdsm mesela 1 sene sonra kalabildi kisiden kişiye değişir bnce