2 kere geçirdim çanakkale kadın doğum anabilim dalı başkanına gittim bana korunma kadın vücudunu çalışıyor toparlanma falan yalan bunlar dedi 1,5 sonra tekrar hamile kaldım şuan 5 aylığız çok şükür . Tavsiye verme hakkım yok tabiki ama veren de alan da allah diye düşünüp allaha emanet edince olduğunu anladım tam 11 ay sonunda hamile kalıp şuan devam ediyoruz,yine takdir allahın sağlıklı eli ayağı düzgün merhametli evlatlar nasip etsin herkese