Girne12 Masal18 bence ınsan bu dönemde herseyı yıyebıldıgı kadarıyla yemelı size katılıyorum yıyın gari😄
Masal18 Girne12 birde bende gebelik şekeri çıkmasına rağmen yiyorum cnm az az dengeliyorum hiçbişeyden mahrum kalmıyorum şükür 🥰🥰😁
ZCandan Yyasmin vallahi bende yiyorum dayanamiyorum bulantili gunlerimde nasil iyi geliyodu tuzlu tuzlu ama abartmamakta fayda var tabi.. aa canim istedi galiba 🤦🏻♀️😂
Busraecrin Cips degilde çikolatayı çok yiyorum geçen kontrolde doktorum tatlıyı azaltmami söyledi suyum normalden fazla çıkmış korktum yemiyorum şimdi canimda istiyor ama napalim doğuruna kadar sabır
Zeynepzeze Cips, kola vs bu tür yiyecek ve içecekleri tüketmiyorum. En azından emzirme bitene kadar da yemem sanırım
AlininAysesii Yiyorum ben valla ama bazen abarttığımı düşündüğüm zamanlarda mısıt patlatıp yiyorum, o da aynı zevki veriyor 😍