Masal18 Yyasmin ben yiyorum cnm arada 35 haftalığız hiçte sakınmadım kendimi oturup Bi paket bitirmiyorum tabi ama canım istedikçe de yiyorum biraz biraz doktoruma söyledim aşırıya kaçmadıkca herşey yiyebilirsin dedi
senayck Yyasmin bu kadar dert etmemek lazım abartmadan herşey yenilebilir sonuçta meyve sebze bile hormonlu ki neyin organik olduğundan sağlıklı olduğundan ben emin olamıyorum şahsen
Alieva_Cinare_2808 Canim çok çekiyor ama yimedim. 🤦♀️🤷♀️ Eşimde izin vermiyor 🙄😐 Bence 1 tanesi hiç bi şey yapmaz. 🤭🥰 Eşimden habersiz alıp yiyecem. 😋😅😅😅🤭
Heycanligebe Masal18 canım ne istediyse yedim hiç kasmadım abartmadığımız sürece Bence yenmeli ☺️☺️☺️
Girne12 Masal18 bence ınsan bu dönemde herseyı yıyebıldıgı kadarıyla yemelı size katılıyorum yıyın gari😄
Lavinia1924 Bende kaç aylardır yemiyodm hamilelik başından beri daha doğrusu tiksinti gelmişti ama 5 aylık olduk şimdi arada canım istiyo fazla kaçırmamak sartiyla yiyorum ara ara
Mrstugrul Malesef yiyorum. Arada canım istediğinde ama itiraf etmek gerekirse paketin dibini gördüğüm oluyo:(
Ayseyucel Ben haftada 1 günü aburcubur günü ilan ettim...hem kilo alımı için hemde sağlık açısından bu sekılde rahat ediyorum
2_bebeli Yyasmin benim canım baharatlı cips çok istemişti.. Eşime fotoğrafını attım akşama alıp geldi doyasıya yedim.. 🙈
Deletedmom422 Yyasmin 31 haftalik hamileyim 2 defa yedim. Ilk seferri iyiydi ama ikinci yediğimde midem o kadar yandı ki yağlı olduğu için daha yiyemem herhalde hayatım boyunca 😃
minedmr Yyasmin Ben de yiyorum 🙈 En hassas noktam sanırım sade patates cipsi ve canımın tek gerçekten çektiği şey de o ☺️