Bat 29 Ocak 🙂 22 sinde yaptığım test negatifti artık test yapmak istemiyorum.. 30 Ocak akşamı kan verip sonucu öyle göreceğim yoksa yoktur zaten. Tüm mesajları okuyamadım bu başlıkta pozitif gören oldu mu? İnşallah olmuştur 🧿🧿 Psikolojik mi bilmiyorum 1 haftadır kasıklarım çok sık sızlıyor bugün de midem bulanıyor ama kendimi çok dinliyorum ondan sanırım 😁 adet olmayan belirtileri devam edenler var mı ?