1Ali Hametan kullandım, ilk iki hafta sürekli sürdüm artık pişik olursa sürerim diye düşünüyorum. Çok şükür o kadar değişik bez kullandık pişik olmadı alerjik vücudu yok
hamcokelek33 Zeynep1401 ben de merak ediyorum bide incia var içeriği temiz gibi ona da baktınız mı, ben de bugün yarın alacağım
Talentedmom Zeynep1401 post açmıştım bu markayı önerdiler yorumlara baktım alan bir çok kişi memnun zaten en önemlisi temiz içerikli olması temiz içerikli ürün kalmadı nerdeyse yorumlarını okuyum ürünün çok güzel yorumlar
Rumeysaeliz Zeynep1401 mustela pişik kremi ve losyonu ilk bebegime kullanmıştım memnun kaldım şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine mustela pişik kremi losyon ve mustela şampuan aldım extra sudokrem aldım ilk defa kullanacagim onu