Zeynep1401 sivilcelenme olmuyordu benim yüzüm hassastı epey doğumdan sonra cildiye yağsız krem diye onu onerri bende pişik kremi ama o dedim tüm kızarıklıkları önlüyor yağlı cilt olduğu için yağsız krem olmalı hassas ciltlere öneriyorum dedi bende kullandım evet haklıydı sonra bıraktım epey pahalandi çünkü ama tekrar alicam mecburen