hamcokelek33 LadyX son adet tarihi ve doğum tarihi ile bakılıyor, internetten çin takvimi hesaplama diye bakabilirsiniz
LadyX hamcokelek33 evet ben de öğrendim otomatik hesaplama varmış bilgileri girince yazıyor orada. Tabii ne kadar doğrudur onu bilemem
Zulosmustafa LadyX Allah razı olsun saol cnm insan sizin gibi anlayan insan sayısını cogaltsin erkek bebek istemek hiç ayip değil bazı insanlar erkek bebeği hiçe sayıyor oda nimet ttir ama anlayana
hamcokelek33 LadyX inşallah hayırlısı olsun,sağlıkla kucağınıza alın zamanında inşallah 🩷 bu arada aşermeler bulantılar belirtilerin hiçbiri bende tutmadı, bütün belirtilerim kızdı çünkü🥹
LadyX hamcokelek33 aaaa öyle mi? Ben de hiç bilmiyorum şu an mide bulantılarım oluyor, koku hassasiyetim var, baş ağrım da var. Canım arada ekşi arada tatlı istiyor 😂 yani benimki ortaya karışık 🙈
Ozlemakyuz LadyX doktor sürekli erken haftalarda cinsiyet söylüyor paylaşıyor bunu da pozisyon ve kese yapısına baka baka bende kendim kontrole gidince baktım erkek olduğunu 10. Haftada bile anladım doktor da 14. Haftada %100 erkek dedi zaten
Viyanaraf LadyX bende tutmuştu erkek yüzük testinde de tutmuştu oğlum olmuştu şimdide kız gösteriyor rus takvimindede kız yüzüktede kız gösteriyor bakalım hayırlısı olsun 🥰