Zulosmustafa yaaa 13haftalık sanki daha erken gibi değişebilir gibi. Tabii ki doktorun söylediğinin üstüne bizim bir şey söylememiz çook abes olur ama bu platformda çok gördük erkek dediler kız oldu, kız dediler erkek oldu vb. DUA edelim 🙏🏻 hamilelerin duası kabul olur derler. Gönlünüzden geçen olsun hayırlısıyla 🤰🏻