01Hacer01
Benm erken doğum riskim de var kanamam oldu hastane de falan yattım damarımda çatlama olmuş kanama ondan kaynaklı dedi doktor bende ayağımın ağrısını ondan kaynaklanıyor diye umuyorum sağlıklı bir şekilde vaktinde kucağımıza alalım inşallah hep birlikte